wtorek, 2 września 2014

Zapowiedź.


"Zachowaj odrobinę powagi, oni prawie stracili życia..!"
"Czyli.. Że nie byłem pierwszy..?"
"Jestem silniejsza niż myślisz, poradzę sobie."
"Patty, będę Cię bronił i bronił się tobą tyle ile trzeba..
Ale błagam, nie poddawaj się."

"To była moja wina..Porzuciłem walkę o Ciebie."
"Nie chcę przechodzić przez kolejny horror z czarną krwią.."
"Chciałabym, żeby w życiu Crony nie przydarzało się tyle złego.."
"Jeżeli ty odszedłeś, ja nie zamierzam żyć czując twoją przytłaczającą nieobecność.."
"Ciemność to mój jedyny przyjaciel, bo jeszcze mnie nie opuścił.."
"Pierwszy raz zrobiłeś to przeze mnie.. Drugi też będzie przez to?!"
"Jesteś odseparowany od Ragnarok'a.. Musisz nauczyć się władać inną bronią."
"Stanę się dla Ciebie silniejszy.."
" - Kim jesteś?
- Nieudanym eksperymentem.."



1 komentarz:

Klawiatury nie gryzą.