poniedziałek, 5 maja 2014

Cytaty.

Soul

"Dlaczego baby zawsze się wymądrzają?"

"Oczywiste jest, że facet wybrałby ślicznotkę, a nie jakąś płaską deskę."
"Forma nie ma znaczenia, w końcu chodzi o duszę."

Maka

"Ludzie, którzy czują strach, stają się silniejsi."

"Nie sztuką jest uczyć się i dostać szóstkę, lecz uczyć się i dostać pałę."
"Twoja dusza jest moja!"


Black☆Star

"Stojąc przed kimś tak wielkim jak ja, czujesz się nieco poniżony, co? Doskonale to rozumiem. Aż sam niekiedy się tak czuję, gdy patrzę w lustro." "Chyba dawno nie byliście na dworze. Nie martwcie się, ja zastąpię wam słońce!"Jesteś pierwszą osobą która dostrzegła mój geniusz. Gratuluję."

Kid
"Głucha czy z policji?! Mówiłem, żebyś zaczekała."
"Czy skoro mistrz jest debilem to broń też?"

"Perfekcyjna, obustronna symetria. Oto moja sztuka."

Liz & Patty
"Patty do żyrafy z papieru - A teraz skręcę Ci kark, draniu!"
"Liz - No to sobie zdychaj, problem z głowy!"
"Patty - Nie jesteś żadnym prosiakiem, jakbyś był prosiakiem to byś robił hau, hau, a nie robisz, prawda?"

Crona
"Wiesz gdzie znajduje się piekło? W mojej głowie.""Nie chce mieć więcej smutnych wspomnień.""Nawet króliczek mnie nie zrozumie, wiesz? Nawet króliczek."

Pan Śmierć
"Nie tylko ludzie, ale i bóstwa mają słabości. By pozbyć się słabości, szukamy siły. Strach i pragnienia są jak dwie strony medalu."
"Gacie po tacie!"
"Śmierciowe Karate!"

4 komentarze:

  1. Świetne te cytaty! ~ Hihi. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy blog! pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawaii! > < ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;p
    Wpadłam, więc aby poznać Twoje opowiadanko :) Blog już samym wyglądem bardzo mi się spodobał :) Z tego co tu wypatrzyłam rozdziałów jest bardzo dużo, ale jakoś dam radę je ogarnąć i postaram się zostawić po sobie ślady w postaci komentarzy ;D w końcu blogowicze o Soul Eater muszą się jakoś trzymać razem co nie? ;p
    Cytaty bardzo fajne, aż mam ochotę obejrzeć to anime... po raz kolejny xD
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny! :)

    OdpowiedzUsuń

Klawiatury nie gryzą.