piątek, 24 października 2014

Ej Kolo


Tu Martin. Uroczyście ogłaszam, że właśnie wziąłem i znowu zmieniłem wygląd bloga. (Kocham to robić)
 



Liczę że się spodoba. Tak jesienno.(?) W każdym razie zabawię się waszą psychiką każąc słuchać moich i w sumie Jogusia prawie że, ulubionych kawałków.

Mam jeszcze jakieś ogłoszenie? Mam chyba coś tam, nie chce mi się robić siedmiuset notek.
Jeżeli ktoś czyta AT i czeka na rozdział, niestety póki co nic się nie pojawi. Jeszcze to obgadamy. Są małe komplikacje w rządzie. To i to myślę na tyle.

Sto lat i w ogóle, czymcie się. Dzięki za komentarze!


2 komentarze:

  1. Czekam na następne części z niecierpliwością, a muzyka świetna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, sam nie wiem, kiedy coś wstawię. Na pewno nie w najbliższym okresie, wybacz najmocniej ode mnie i od współautora. ~ I cieszę się że Ci się podoba, oraz że czytasz naszego bloga.

      Usuń

Klawiatury nie gryzą.