piątek, 2 maja 2014

Wstęp.

Opowiadanie przeznaczone na opisy zwykłych dni bohaterów z SE.
Uwaga: może zawierać Spoilery i Fanfiction.

WSTĘP

Maka - Czy ty mnie ignorujesz?! *jeb książka w głowę*

Soul - *uderza z krwotokiem o ścianę..* Glupia decho!

*jeb jeszcze raz* zamknij się!

Głupia kujonka! *wrzeszczy wkurzony*

Trzeba było mnie nie denerwować! zajmiesz się kolacją za karę!

Co ja jestem, gospodyni domowa, kurna? *warknął, idąc swoim seksi krokiem do ich mieszkania*

*Wyprzedza go i staję na przeciwko* to śpisz na dworze! *wchodzi do domu i zamyka drzwi*

*otwiera szerzej oczy, po czym zaczyna nawalać w drzwi* Maka! Nie rób sobie żartów idiotko!

Wal się! śpisz na dworze! *śmieje się za drzwiami*

Makaaa.. Królowo moja! *pada na kolana* Zrobię jedzenie, twoje ulubione, tylko błagam, wpuść mnie! Zamarznę tu!

Ups, to nie mój problem.. *po 3 minutach otwiera drzwi i znowu uderza książką* kłamca..

*opada na ziemię z krwotokiem* MAKAAAAAA!

*Wygląda zza drzwi* a przeprosisz ładnie..?

No dobra.. *odwraca wzrok chowając skruchę.* Ale nie wal mnie już swoją przeklęta książką!

No więc..? czekam. *stoi w drzwiach jak kołek*

W..wybacz. *uśmiecha się głupawo*

Ohh.. dobra. Wejdź *otwiera drzwi szeroko*
Idź zrób coś do jedzenia, bo znowu wylecisz! *Idzie do pokoju i siada na kanapie, po pięciu minutach zasypia i ledwo żywa przykrywa się jego bluzą*

*uśmiecha się na ten widok.* Hm.. Teraz Ci się jedzenie nie przyda, decho. *okłada kosmyk jej włosów za ucho. Potem bierze jej książkę.* Muszę to gdzieś schować.
.
Ogólny spis opowiadań
Postacie
.



1 komentarz:

  1. Hihi Maka ma ciekawy zwyczaj. :3 Biedny Soul. :< ~ A ten obrazek jest bardzo ładny. ♥

    OdpowiedzUsuń

Klawiatury nie gryzą.