piątek, 2 maja 2014

Wprowadzenie.

Więc tak. Ja i moja przyjaciółka, jesteśmy wielkimi, oddanymi wielbicielami Soul Eatera.


Dla nie wtajemniczonych, jest to anime stworzone na podstawie mangi Atsushi Ōkubo. Jego główne gatunki to akcja i komedia. Oto krótki opis fabuły:

Szkoła Zawodowa dla Broni oraz Władających Broniami Śmierci, zwana Zawodówką Śmierci ma na celu obronę świata przed złem, lecz przede wszystkim ma nie dopuścić do odrodzenia się demona Kishina. Uczniowie dobierają się w pary bądź trójki, które składają się z broni i władającego nią. Razem mają na celu zdobyć 99 tak zwanych „jaj Kishina”, czyli dusz przesiąkniętych złem i duszy czarownicy. Po spełnieniu owych warunków broń staje się Death Scythem – bronią samego Pana Śmierci, czyli założyciela Szkoły.
Ten blog przeznaczymy na nasze opinie o tym anime, opisy postaci i wprowadzenie w świat Pożeraczy Dusz. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę czytać nasze posty, może przekona się do niego, tak jak ja przekonałem kilka osób. Jest to stanowczo nasze numer jeden. I są ku temu powody.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na blog! Nie oglądałam tego anime, aczkolwiek chyba udało Wam się mnie przekonać c:
    zapraszam do mnie i oczywiście obserwuję!
    Mój blog ---> radioaktywnaszmata.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, zapowiada się bardzo ciekawie! :3 ~ Oczywiście obserwuję. ^3^

    OdpowiedzUsuń

Klawiatury nie gryzą.