środa, 2 lipca 2014

Dzień XV ~ Część II

.
Część dalsza
.
Ej.. Crona? Może sprawdzimy czy rzeczywiście nie jest zazdrosny? *czarnowłosy spojrzał na Ragnarok'a głupio się uśmiechając*

.

No chyba Cię pogięło! *Ragnarok zaczął wymachiwać pięściami. Widocznie się zezłościł gdy Kid objął delikatnie i wolno Crone ramionami*

.

Przecież nie jesteś zazdrosny.. Więc chyba mogę to zrobić.. *pocałował namiętnie Crone na oczach Ragnarok'a*

.
Wrrrr.. *warknął, widząc rumieńce i zadziwienie Crony. Odsunął od niego Kid'a* Nie rób mu tak, on tak nie lubi! Ja wiem co on lubi!
.


Crona..? Lubisz gdy tak robię, czy nie? *zapytał Kid gładząc go po włosach*

.

J..ja.. *spojrzał to na Ragnaroka, to na Kid'a patrzących na siebie nienawistnie, co jakiś czas zerkając na różowowłosego w oczekiwaniu odpowiedzi* N..nie wiem.. To znaczy.. 

.

Widzisz?! Beznadziejny z Ciebie facet, zawet nie umiesz go rozpieścić! *warknął Ragnarok machając pięściami w stronę Kid'a* 

.
Ale ja nie m..miałem teg.. *tym razem przerwał mu czarnowłosy* 
.
A ty to byś go tylko lizał! *parsknął na Ragnaroka*
.
Lubisz tak czy nie..?! *krzyknęli oboje zwracając wzrok na różowowłosego w tym samym momencie*
.
*Crona spojrzał na nich przestraszony* L..lubię.. *wyszeptał*
.
HAHAHA! I CO TERAZ CZARNUCHU?! *Kid parsknął śmiechem* JA TAK MOGĘ, A TY NIE!
.
ZAŁOŻYMY SIĘ PATAŁACHU!? *warknął wkurzony tym swoim głosikiem, po czym wpił się w usta zdezorientowaneg​o Crony także upadł na ziemie*
.
*różowowłosy dostał momentalnych drgawek* 
.
JA CIĘ UDUSZĘ TY MAŁY ZASRAŃCU! *Kid rzucił się na niego z pięściami* JESZCZE RAZ TAK ZROBISZ, A ODKRĘCĘ CI ŁEB!
.
*Ragnarok rzucił się na bok* CZY JA WŁAŚNIE TO ZROBIŁEM!? MATKO, CAŁOWAŁEM CRONE! JESZCZE JAKICHŚ WRZODÓW DOSTANĘ! *zaczął sobie wycierać twarz o łapy* A POZA TYM, BĘDĘ ROBIŁ CO CHCĘ, CRONA JEST MÓJ! *Kiedy Kid chciał go walnąć schował się w ciele Crony przez co ten oberwał w twarz* 


.

Oj.. Przepraszam Kochanie.. *schował usta za dłonią* CELOWAŁEM W TEGO DURNIA! *Ragnarok wystawił jedynie głowę i pokazał mu jęzor, potem się wracając* 

.

N..natychmiast się uspokójcie..! *powiedział oburzony różowowłosy, masując obolały policzek*

.

Jak mam się uspokoić..?! To czarne gówno Cię pocałowało..! *krzyknął Kid oburzony*
.
Lepiej stul twarz, ja przynajmniej umiem całować! *zakpił Ragnarok, szczerząc się*
.
TY NIC NIE UMIESZ! ZAMKNIJ SIĘ PAJACU! *chciał go uderzyć, ale chybił gdyż Magiczny Miecz schował się w ciele Crony* CO ZA KUPA GÓWNA!
.
*Nagle tamten wyszedł i walnął go w zęby* A masz lalusiu! TERAZ TWOJE ZĘBY NIE BĘDĄ JUŻ TAKIE SYMETRYCZNE!
.
*Ten zakrył pulsującą bólem szczękę dłonią* Ja przynajmniej nie wyglądam jak ruszająca się sraczka! *warknął*
.
Natychmiast przestańcie się b..bić..! *krzyknął nagle Crona, odsuwając Kid'a od Ragnaroka i vice wersa* O..oszaleliście.​.?!
.
On musi oberwać za to co zrobił! Musi! *krzyknął Kid rzucając się z łapami na Ragnarok'a* Pocałował Cię! Nie wybaczę!
.
Ni..nic się przecież nie stało..! P..proszę, uspokójcie si..się..! Ni..nie chcę żeby żaden z was o..oberwał.. *szepnął różowowłosy, patrząc to na tego, to na tego błagalnie*
.
Przecież jesteś ze mną.. Ta sraczka nie ma prawa smakować twoich ust..! *powiedział czarnowłosy przyciągając go do siebie*
.
N..no tak.. Ale i tak to nic.. Ragnarok..! *Crona spojrzał na magiczny miecz siedzący na jego głowie* Nie całuj mnie..! 
.
Dobra, ale będę lizał. 
.
N..nie..! *powiedział oburzony, a ten polizał go po policzku* Aaaaaghh.. *wytarł z obrzydzeniem jego ślinę*
.
*Kid spojrzał na Ragnaroka z oburzeniem* I tak nie masz u niego szans.. *dodał przytulając Crone, a ten pokazał mu swój wielki jęzor* 
.
KIIIIID LODYY! CHODŹMY NA LODYY! *słychać było krzyczącą Patty*
.
*czarnowłosy spojrzał na Crone* Idziemy? *pogładził jego policzek* 
.
T..ty idź.. Ja muszę na osobności przeprowadzić ro..rozmowę z Ragnarokiem.. *szepnął* 
.
A ze mną nie chcesz..? *zapytał Kid* 
.
Nawet jakbym chciał to nie będzie osobność.. *spojrzał na wyszczerzony Magiczny Miecz leżący na jego głowie*
.
N..no dobrze.. *powiedział Kid po czym podszedł do Patty ze sztucznym uśmiechem na twarzy* Idziemy..? *spojrzał na zadowoloną dziewczynę* 
.
TAAAAK! *krzyknęła wybiegając z domu*
.
*Widział tylko jak Crona coś mówi do Ragnaroka a ten go oblizuje. Przed domem oprócz Patty stała Maka i Soul. Maka wyglądała jakby miała załamanie nerwowe i trzymała kurczowo czapkę na głowie, tak że nie było widać całej jej głowy* 
.
Ej, Maka, zdejmij czapkę, upał jest. *zagadał* 
.
D..dopóki mi nie odrosną pośnij sobie żebym zdjęła! *wrzasnęła, a Soul się wyszczerzył głupawo* 
.
I po co się wierciłaś? *zapytał*
.
Czyli wy też idziecie? *zapytał Kid z Patty na głowie* No to chodźmy.. *westchnął* 
.
Coś się stało, Kid? Mizernie wyglądasz.. *dodała Maka szarpiąc się z Soul'em, gdyż ten chciał zdjąć jej czapkę* 
.
GŁUPIA DECHA! DAWAJ WŁOSY!
.
MOŻE I KIEDYŚ MIAŁAM WŁOSY, ZANIM ZACHCIAŁO CI SIĘ BAWIĆ W FRYZJERA! *wrzasnęła i jebnęła go książką tak że poleciał*
.
*Kid spuścił wzrok wkładając ręce w kieszenie* Miałem małą sprzeczkę z Ragnarokiem..
.
Uu.. Co zrobił tym razem? *zapytała chowają książkę do torby*
.
Dowalał się do Crony.. *ruszył za przyjaciółmi w stronę lodziarni*
.
Co masz ma myśli? *zapytał obolały Soul*
.
Pocałował go no i.. Była mała bujka.. *prychnął, od razu się denerwując wspominając to wydarzenie*
.
Ragnarok pocałował Crone?! To bardzo interesujące.. *otworzył szerzej zdziwione oczy*
.
Nawet bardzo interesujące.. *dodała zamyślona Maka*
.
Eeeeech. A Crona nie widział w tym nic złego. *odparł Kid*
.
Crona to Crona.. Oj nie maż się stary. I tak nie ma najmniejszych szans.. *powiedział białowłosy, klepiąc go po plecach*
.
~w tym samym czasie~ 
.
No więc Crona, o czym chciałeś pogadać? *zapytał Ragnarok liżąc go po twarzy*
.
Nie m..możesz robić takich rzeczy.. Cz..czemu mnie pocałowałeś..? *zapytał siadając z nim na fotelu i obejmując poduszkę*
.
Żeby pokazać temu lalusiowi, że nie jestem gorszy. *odparł gryząc Crone w ramię*
.
*zarumienił się cały i odsunął go* Ragnarok..! Tak nie wolno..! *powiedział gdy ten mu zsuwał bluzkę z ramion*
.
Dlaczego? Laluś może, a ja nie? Znam Cię dłużej! *krzyknął po czym ugryzł go w szyję, oblizując ją potem całą*
.
A..ale ja jestem z Kid'em..! *jęknął. Chciał się wyrwać, ale ten złapał jego rękę pięścią* Ragnarok..!
.
Co z tego, że jesteś z Kid'em?! Jesteś mój! *krzyknął oburzony*
.
Nie..! Nie r..rób mi tak..! Bo będę płakał..! *krzyknął*
.
Ojj.. Nie płacz.. *liznął go w nos* Nie lubię kiedy płaczesz.
.
O..oboje z Kid'em myślicie że jestem waszą własnością i że m..możecie co chcecie..! *spuścił wzrok i po jego policzku popłynęły łzy* N..nie wiem jak sobie z tym radzić..
.
No cóż.. *westchnął Magiczny Miecz* Jesteśmy facetami.
.
Przez was czuję się jakbym znowu był z Medusą od której dopiero się uwolniłem.. *szepnął i skulił się na ziemi, chowając głowę za kolanami*
.
Zawsze możesz zerwać z Kid'em.. Nie będziesz molestowany seksualnie. *dodał*
.
Nie chcę.. N..nikt mnie jeszcze przed nim nie pokochał.. Ja nikogo też nie.. Jest moją pierwszą miłością.. 
.
Tak uważasz..? *zapytał nagle chłodno Ragnarok. Ten spojrzał na niego zdziwiony*
.


O cz..czym ty mówisz..?

.

Nie ważne. *odparł*

.

P..poza tym dobrze wiesz że nie mówię tylko o Kidz'ie.. *otarł łzy rękawem*

.
I tak laluś Cię rzuci.. *warknął*
.
N..nie mów tak..! *krzyknął*
.
A jak to zrobi to co..? *zapytał*
.
To.. To.. Nie chcę nawet o tym m..myśleć... A poza tym zostaw mnie..! J..jestem na Ciebie zły..! *wstał cały zasmarkany otrzepując się i wycierając napływające łzy*
.
Czego ty znowu ryczysz?! *krzyknął trzęsąc nim*
.
*Ten nic nie odpowiedział tylko położył się na kanapie, przykrywając się kocem. Patrzył w ziemię*
.
Tak.. Najlepiej mnie ignorować.. *powiedział oburzony. Różowowłosy kontynuował to co robił, a Ragnarok uderzył się pięścią w czoło*
.
Crona...? Przestaniesz już płakać..? Dobrze wiesz, że Kid Cię nie zostawi. *dodał Ragnarok kładąc się na Cronie*
.
*ten wlepił twarz w poduszkę po czym dodał* J..jestem na Ciebie zły głupku..
.
No dobra.. Nie będę już Ci tak robił, okej? *wtulił go lekko w swoją umięśnioną klatkę piersiową*
.
O..obiecujesz..? *zapytał, wystawiając głowę zza poduszki i spoglądając na obejmującego go Ragnarok'a* 
.
Jasne że nie. *położył mu głowę na ramieniu, a Crona otarł łzy* 
.
No w..wiem.. *też się wtulił*
.
Kochasz bardziej mnie czy Kid'a? *zapytał wprost Ragnarok* Jeżeli w ogóle mnie kochasz. *szepnął mu na ucho*
.
K..kocham.. *szepnął zawstydzony* Kid'a.. To logiczne.. P..przecież to mój chłopak.. *usiadł na kanapie*
.
Aha.. *odparł niezadowolony*
.
Ty naprawdę j..jesteś o niego zazdrosny..? *zapytał zdumiony różowowłosy, cały czas będąc w jego objęciach*
.
Może... *odparł odsuwając się od niego*
.
N..naprawdę..? *otworzył szerzej oczy i spojrzał mu w oczy* Ciągle mnie w..wyzywałeś, biłeś, zabraniałeś mi jeść i.. Tarmosiłeś, zabierałeś mi rzeczy, wkładałeś lód do majtek, topiłeś, zakopywałeś pod ziemią, wsypywałeś śnieg za kołnierz.. *zaczął wymieniać gdy ten mu przerwał* 
.
OKEJ, OKEJ, ZROZUMIAŁEM! *Crona umilkł* Ale i tak zawsze o Ciebie dbałem. Na swój sposób. *dodał*
.
Co nie zmienia faktu, że j..ja kocham Kid'a.. *odparł przygryzając wargę. W tym momencie do domu wszedł czarnowłosy* Przeszkadzam?
.

Część dalsza nastąpi
.
Publikacja: 02.07.2014
.

2 komentarze:

  1. Super! czekam na wiecej części! Oby Crona nie był z Ragnarokiem.. ://

    OdpowiedzUsuń
  2. biedna Maka XD co Soul'owi odwaliło XD

    OdpowiedzUsuń

Klawiatury nie gryzą.